понеділок, 28 листопада 2011 р.

Відстріляв свою рушницю. Результати приємно вразили не лише мене :)

Працівники "Сікурса" (це наш тир та збройний магазин) в суботу сказали мені буквально дослівно: "ого! ну, мужчина, вітаємо! такий бій не часто побачиш! прекрасна ружбайка! дай-но поглянути на неї. Мдя, повезло тобі..." :)
Ну, повезло, я так розумію, тому, що новітні рушниці ІЖ та ТОЗ - це в значній мірі лотерея. А в мене ж мій Іжевський МР-43Е якраз 2010 року виготовлення.
Стріляв наступними номерами шроту (як і рекомендується - через номер):
  • №5
  • №3
  • №1
  • №2/0
  • подальша напівкартеч (не пам'ятаю номер)
  • картеч
  • куля
З кожного зі стволів.
Стало ясно, що правим стволом (чоком) не варто стріляти картеччю. Залп картечі винесло сантиметрів на 40-50 в напрямку 13-00 і збило/погнуло залізну планку, на якій висіла мішень :). І це з 25-27 метрів! От лише не запитав (бо не знав що саме запитувати :)), впакували мені узгоджену картеч, чи неузгоджену. Ну, гадаю, що неузгоджену, бо попередньо ніхто не перевіряв як там вона впорядкована у моїх стволах (18,4 мм)...
Але зате результати стрільби всіми іншими номерами шроту та кулею - як картинка в підручнику! Просто казка!
Ну, а ще в результаті стрільби заробив собі синяк на плечі :). Не вмію ще правильно прикладуватись, звісно. Будемо вчитись 8-)

Немає коментарів:

Дописати коментар