суботу, 11 лютого 2012 р.

Пройшов інструктаж відносно матеріально-технічної частини трьох типів зброї

Сьогодні таки зібрався і відвідав стрілецький тир "Ібіс". Давно вже хотів в нього попасти і подивитися що там і як. Ну то попав нарешті.
На вході сказав охоронцю, що мені потрібен інструктор[и], котрий би показав і розповів про три конкретних типи зброї: пістолет ПМ/ПММ, карабіни СКС та СВД.
За буквально 2-3 хвилини до мене вийшов мужчина (гадаю, що директор тиру) і попросив якесь посвідчення. Я показав йому свої дозволи на зберігання зброї. Він взяв один із них і кудись пішов (гадаю, до комп'ютера, щоби "пробити" мене по базі: чи посвідчення не підроблене, і чи я не маю проблем із законом). Після того повернувся, віддав посвідчення і між нами відбувся такий собі цікавий діалог:
- Если не секрет, где Вы работаете?
- Та я якраз змінив роботу і...
- Понимаю. Новая работа требует новых навыков, и потому Вы пришли к нам...
- Та ні. Я просто цікавлюся зброєю. В мене, як Ви бачили, вже є АКМС та двостволка. А зараз я хочу хоч трохи ознайомитися з іншими типами зброї. До речі, сьогоднішні мої "хотєлкі" це лише перший камінець. Далі я ще захочу щось...
- Да Бога ради! Для этого мы здесь и есть. Подождите минутку, сейчас к Вам выйдет Ваш инструктор.
І десь за 2 хвилини вийшов моложавий, але добряче лисуватий мужчина (десь мого віку. А лисину він прикривав бейсболкою), чисто виголений і в дорогих окулярах з тонкою оправою. Представився Ніколаєм Борисовичем. Забіжу наперед - його розповідь та демонстрація були вельми професійними: інформативними, цікавими, повністю зрозумілими. Потім я зрозумів чому. Ніколай Борисович походу під кінець інструктажу зауважив, що він колишній військовий. Спеціалізація - снайпер. Мав справу з неймовірною кількістю різного типу зброї.
Спочатку він розповів загальну інформацію, техніку безпеки і показав мені збирання/розбирання СКСа. Потім СВД (нового зразка, до котрого Борисович навіть не вважав за потрібне приховувати свою зневагу. Повторив, що колишня СВД і оця, котру я тримав в руках - це небо і земля. Конструктивно, звичайно, вони ідентичні, але якість не йде в жодне порівняння). Ну і нарешті пістолет Макарова (походу Борисович пару разів матюкнув серію пістолетів Форт. Виявляється стволи до них виготовляються із порошкового металу і мають гарантію на 2-3 тис. пострілів. Ж.па, одним словом. А із табельного ПМа Борисович свого часу відстріляв не менше 30 тис. патронів, аж поки не "вбив" його ствол. А ще один раз міняв пружину шептала і один раз - "забув що". І це при тому, що гарантія на ПМ - порядка 12-15 тис. пострілів).
Після всього я задав Борисовичу ще штук 20 різних питань, попросив його номер мобільного і запитав, чи можна буде в інший день прийти і відстріляти десь по 2 обойми з кожного типу зброї, про котрий сьогодні я пройшов інструктаж. Борисович сказав, що без проблем. То, як тільки матиму змогу (на вихідних), відразу домовлюся з ним, щоби він ще провів мені лікбез відносно основ стрільби. Сьогодні я вже не був налаштований на стрільбу, бо хотів швидше добратися до ноута і закріпити отримані знання шляхом прочитання відповідних розділів відповідних "Настанов по стрільбі".
Більш багато говорити/писати не буду. Бо, по-перше, облом, а по-друге - платіть бабло і самі йдіть на інструктаж :). 100 грн./год. - не вважаю, що це непомірна ціна за послуги інструктора-експерта.

Немає коментарів:

Дописати коментар