пʼятницю, 13 липня 2012 р.

Вплив пляшки пива на точність стрільби

І всі це знають, і жодного секрету в цьому немає, але я годину тому вирішив особисто емпіричним шляхом перевірити наскільки на мене впливає пляшка конкретного пива на точність стрільби з мого МР-654К в конкретному місці конкретними кулями в конкретний час в конкретному емоційному стані :). (Вимахуюсь, звичайно. Проте саме так мають говорити ті, хто знайомий з основами квантової психології :) - ще раз вимахнувся, але це правда)

Отож, взяв я свій МР-654К, все до нього (мішені, балон, кулі), пляшку пива "Чернігівське Світле" (1,2 л) і пішов в обідню перерву в лісок поблизу офісу.
Стріляв приблизно з 15 метрів. "Біглим" вогнем (перших 5-6 кульок зі швидкістю приблизно 2 постріли в секунду. Інші 7-8 кульок - 1-2 постріли в секунду. Частіше не міг у зв'язку з особливостями СО2-балону). Обойма - 13 кульок.

Повна трезвяна
Кульки не вийшли з-поза меж кола "олімпійської мішені на 10 м для пневматичного пістолета". Більше того, була одна 8-ка і одна 9-ка. "Купу" вважаю задовільною як для цього виду іграшки та відстані.

10 хвилин після пляшки пива "Чернігівське" 1,2 л (помалу собі пив її з насолодою після першої серії пострілів, аж доки не випив і моск не відчув, що "ага! Пивко пішло!" :))
Всі кульки пішли явно лівіше і нижче порівняно із попередньою серією, хоча цілився однаково (по центру). "Купа" явно хренова. В коло мішені потрапило лише 7 кульок. Решта - "молоко". А дві навіть тупо в лист А4 не потрапили. Кращі постріли - одна 5-ка і одна 6-ка.

Мораль цієї байки наступна: "Хто за українську волю - не вживає алкоголю!" /(С)/

3 коментарі:

  1. Забув додати.
    Як правило друга обойма в мене йде краще за першу. Ну, ніби першою пристрілявся, а друга вже "в зачот" :)

    ВідповістиВидалити
  2. Правильно заувження мені зробили.. Не обойма,а магазин. Обойма - металева планка для заряджання наприклад мосінки, чи СВТ. Але тоді я ще не знав таких тонкощів :)

    ВідповістиВидалити