понеділок, 18 березня 2013 р.

Турнір УАВЗ по стрільбі із пістолета

В суботу 16.03 прийняв участь у сабджі.
Але про все по порядку.
Отже, в п'ятницю записався в тир "Сафарі-Україна" на 12-00 суботи.
На підході до тиру став свідком стрілянини в підземному переході по просп. Дружби Народів :). Якийсь п'яний кавказець і не менш п'яний представник слов'янської зовнішності вистрелили в кам'яну стіну із невизначеного короткостволу. Наскільки мені вдалося розгледіти коли проходив мимо них - самопального виробництва. Власне, стріляв кавказець.
Ну, я трохи охренів, бо рикошет запросто міг влучити в лоб цим "хрестоносцям та воїнам ісламу". Але минулося.. Подумав лише, що "ого! стріляють в переходах - значить таки дійсно недалеко має бути тир" :)))
Ну, прийшов я в тир, записався у пані на рецепції, показав їй свої папери, і по мене вийшов інструктор Віталій. Завів куди потрібно і запитав чи раніше мені доводилося стріляти із пістолета. Я відповів що так. Він перевірив мою стійку, хват і лишився невдоволеним :). Далі Віталій наступних хвилин 5 тренував мене на правильні хват та стійку. Після цього добрих півгодини я стріляв із мабуть 4-5 видів пістолетів (пам'ятаю вже відомий мені CZ-75 Shadow 01, а також Glock-17 і дві Беретти - спортивну та бойову. Точну назву моделей Беретт не пам'ятаю). Головну увагу Віталій уділяв моїй загальній розслабленості та вказівному пальцю на спусковому гачку. Бо саме в цих компонентах в мене були "проблеми".
Причому одним із компонентів навчання було те, що Віталій заряджав обойми бойовими патронами вперемішку із холостими. Щоби відучити очікування пострілу (правильно, коли постріл відбувається неочікувано для стрільця, сам по собі, коли палець вибере весь холостий хід спускового гачка). І стріляв я з двох різних дистанцій - з 10 та 15 метрів.
Після відстрілу приблизно 50 патронів з різних дистанцій я добився найкращого в той день результату по нерухомій пістолетній мішені: 5 десяток із 5-ти пострілів на 15 метрів. І видно стомився, бо потім нічого подібного вже не показав :).
Нарешті в кінці попросив Віталія включити рухомі мішені і таки спробував відстріляти турнірну задачу (головне не перемога, а участь, еге ж :)). Результат за словами Віталія, був поганий (в порівнянні з іншими відомими результатами. Наприклад, було сказано, що минулого року найкращий учасник вибив 15 десяток із 15 пострілів :)), і тому ми його навіть не фіксували. Але як на мене (я перший раз в житті стріляв з пістолета по рухомих мішенях) все було не так вже й погано - 2 десятки, 3 дев'ятки, а інше - 8-ки, 7-ки, 6-ки і т.д.. На самій правій мішені взагалі купка була супер. Діаметр десь сантиметрів 3-4. Шкода що зміщена від центру десь на 5 см в напрямку 16-00 (всі сімки і шістки).
Ну і ще мене порадувало те, що геть усі кулі влучили в залікову область мішеней. "Молока" і "зовсім мимо" не було :)

Резюме:
Панове, мені вельми сподобалося. Трохи, звісно, накладно (потратив 520 грн. - це з урахуванням знижки 20% для членів УАВЗ), але при можливості/наявності бабла візьму ще кілька уроків у Віталія. Це справжній профі і прекрасний інструктор. Сміло можу рекомендувати його всім.

Немає коментарів:

Дописати коментар