суботу, 6 червня 2009 р.

Спроба виїхати на новий тренінг

В неділю 31.05.2009, останній день весни, спробували знову виїхати в ліс. З двома новими людьми - двома Сашами - котрі захотіли вживу побачити що воно таке.
Проте відразу ситуація почала складатися трохи наперекосяк: наш командир Сергій попередив звечора в суботу, що не зможе бути присутнім, так як має багато особистих нагальних справ. Ну але враховуючи те, що я все-одно мав відвезти своєму брату Тарасу його Кросмана-1077 (див. два малюнки нижче), вирішили все-таки навіть без нього виїхати і принаймі пристріляти його (я ще й якихось самопальних мішеней взяв штук 6-7).
Сіли втрьох (я та обидва Саші) на потяг і поїхали.

І вже в потязі пролунав дзвінок від Тараса, котрий сповістив, що нашій мамі дуже погіршало зі здоров'ям (три інсульти перенесла протягом 2-х років) і він не зможе бути присутнім. Я, звичайно, також вирішив відвідати маму. Вибачився перед хлопцями і довелось відмінити окрім тренування також і пристрілку.
Третя "шняга" вже нас настигла, коли ми вийшли з потяга - почався неслабий дощ. То під дощем (реально під соснами, але вони практично не захищали) ми швиденько "розчавили" 0,375 л спиртової настійки на прополісі на чотирьох (нас зустрів з потяга ще мій однокласник Сергій, член нашої команди - див. дві фотки нижче) і розійшлися кожен по своїх справах: Сергій та я - до себе додому, а обидва Саші далі в ліс (там якраз проводилися змагання по елементах туризму, а суддями були наші добрі старі знайомі).

Ну і останні фотки (ще й синочок захотів сфоткатись :), коли я вже повернувся додому в Рівне:

В наступну неділю (07.06.2009) в нас свято Святої Трійці, то виїзд в ліс не планується - всі будуть святкувати по своїх сім'ях. Але десь на тижні обов'язково туди попадемо.

Немає коментарів:

Дописати коментар