четвер, 22 серпня 2013 р.

І знову про Українську філію МКПС (IPSC)

Епопея нарешті ся скінчила. Тепер забуду її, немов страшний сон.
В принципі, багато додати нІчого. Але нарешті вдалося із надзусиллями (відвертим шантажем) видерти з них хоча би 500 грн. (негайно потратив їх на балістичні окуляри ESS Crossbow :)). Хоча свого часу витратив на IPSC 1150 грн.. Ну, я вже не претендував на вартість оренди зброї, набоїв та семінару, хоча, якби знав що буде така содомія, то стопудово пішов би потренуватися в "Lex", а не в цю шарашку (хоча конкретно до інструктора Віктора Єфімовича, повторюсь, жодних претензій в мене нема. А зовсім навіть навпаки).
В сухому залишку негатив: "розчарування в людстві" /(С) О. Бендер/, втрачений час і, врешті-решт, посилання на "три веселі літери" структури під назвою "Українська філія МКПС".
Позитив: розуміння, що 99,99% офіційних організацій в Україні - це просто насос для викачування бабла їх керівництвом та "наближеними" до нього.

Ось чисті факти (свіжа переписка):
-----------------
20.08.2013 18:51 Oleh Hrynchuk написав:
Доброго вечора.
Бачу, що збрехати для Вас настільки ж легко, як і випити склянку води :)
Повідомляю, що збираюся найближчим часом надіслати скаргу на дії Українського відділку IPSC у кілька установ як в Україні, так і за її межами. Вчора попросив знайомого спеціаліста-правника правильно її сформулювати.
Мета моїх дій - винести на публічний рівень негаразди, котрі існують при Вашому керівництві та покриваються Вами особисто. Іншого виходу не бачу. Всі варіанти я вже перепробував (пишаюсь своїми міцними нервами), але, як бачите, безрезультатно.
Сподіватимусь (а що ще мені лишається?), що в результаті вивчення моїх скарг відношення зі сторони керівництва українського відділку IPSC до "звичайних" рядових його членів зміниться. Що їх будуть розглядати не як "дійних корів", а рівноправних членів організації, за кошти яких остання існує.
---
Без особливої поваги,
/олег
-----------------
20 серпня 2013 р. 19:29 Alexander Milyukov написав:
Добрый день Олег,
Я по моему вернул вам деньги за членство в организации, т.к. вы выразили об этом желание. 
Если у вас есть ко мне конкретные вопросы и пожелания, прошу их озвучить.
Буду рад ответить на дополнительные вопросы.
Александр
-----------------
20.08.2013 19:48 Oleh Hrynchuk написав:
Ви гадаєте, що вдало робите з мене дурня?
Насправді, це Ви давно себе показали у всій неприглядній красі.
По-вашому - Ви повернули гроші, а по-моєму - ні.
Не бачив і не бачу (регулярно дивився на банківські виписки в системі Приват24) жодних платежів по вказаному мною рахунку (див. мій лист від 09.07.2013).
Знову чекав півтора місяця виконання Ваших обіцянок. Потім все набридло і тому й вирішив написати офіційні скарги на Вас і на ввірену Вам організацію.
-----------------
2013/8/20 Alexander Milyukov:
Я просмотрю сегодня архив привата, если не отправил, то сегодня же отправлю.
Уточните пожалуйста членский+вступительный взнос. 500 грн? Об этом я спрашивал в одном из последних писем.
-----------------
20 серпня 2013 р. 23:28 Alexander Milyukov написав:
Деньги отправлены, подтвердите пожалуйста получение
Платеж № ХХХХХХХХХХХХХХХХХ
Спокойной ночи!
-----------------
21 серпня 2013 р. Oleh Hrynchuk:
Все отримав.
Дякую.

1 коментар:

  1. Почалася нова епопея. На цей раз пов'язана із моєю законною вимогою видалити всі мої персональні дані та офіційно повідомити мене про те, що таке видалення здійснено.
    Спочатку було О. Мілюковим обіцяно, що "здєлаю ето прямо завтра і сообщу Вам". Потім тиждень мовчанки... Після мого (досить єхидного, визнаю) нагадування послідувала відповідь "здєлаю как только вєрнусь в Украіну, чєрєз 2-3 нєдєлі".
    Вже ця вся бодяга та стабільна брехня голови українського відділку МКПС викликає в мене лише нервовий сміх :)

    ВідповістиВидалити