середу, 20 травня 2015 р.

Мисливська історія (з минулого сезону полювання на зайця)

Вирішив опублікувати й тут. Бо історія видалася цікавою.

Отже, минулого сезону полювання на зайця було таке (хронологія збережена):
  1. Поїхав сам на розвідку. Нічого не взяв, по дорозі назад зупинився на останньому "перспективному" місці і там вигнав здоровенного зайця. Не зміг вистрелити, бо був ризик поранити місцеву жінку із собакою, котрі йшли десь за 80 м від мене у секторі стрільби
  2. В наступну неділю поїхали разом із кумом. Нічого не взяли (кум один раз стріляв по зайцю - не попав, трохи задалеко був). По дорозі додому Я НАСТОЯВ, щоби заїхали на місце із п.1. Не встигли відійти від машини й на 100 м, як кум вигнав зайця і взяв його з першого пострілу.
  3. Наступна неділя - знову я сам (в кума графік роботи такий, що часто попадає робоча неділя). Облазив все. Втомився як пес. Нічого й не бачив. По дорозі назад заїжджаю на те саме місце, але з іншої сторони (пришерхла льодком і присипана сніжком нахилена осока на березі болота). Виганяю зайця! Заєць біжить поміж осокою і я не бачу куди стріляти! Коли вже вибіг на чистий лід - було пізно :(.
  4. В наступну неділю їдемо з кумом. Знову ніде ніфіга. Повертаємось назад, розповідаю куму, що "треба заїхати туди...". Далі можна не продовжувати, еге ж? :) Скажу лише одне - в цю неділю у кума й набоїв нормальних не було (вперше використав "гумово-пінні" пижі, і не знав як їх правильно заряджати. В результаті вони повністю нейтралізували ударну силу пороху і шрот сипався метрів за 2 від ствола. Ще й не перевірив якість цих "нових" набоїв ДО полювання - залізне правило мисливця). Я дав куму 4 своїх набоїв, одним із яких він застрелив того зайця :). Більше того - ще й попросив в мене мішка, щоби того зайця туди покласти!
    То я вже не витримав і кажу куму: "куме, тобі не лише мед, ложку, хліб та "сотку". Тобі ще й бабу треба до них!" :-D

    P.S. Вдома кум "накрив" достойну "поляну" 8-)

Немає коментарів:

Дописати коментар