понеділок, 23 січня 2017 р.

Закриття сезону полювання 2016/17 р.

Вчора закрили сезон полюванням на кабанчика (мали 2 незакриті ліцензії - так їх і не закрили. Бачили 2-х свинів 120-150 кг, навіть могли стріляти, але не ризикнули нарватися на свиноматку - тому пропустили) + одночасно на зайчика.
Наш вихід не назвеш, звісно, надто успішним (3 зайчики + 1 лис), але задоволення + приємну втому + промоклу від поту одіж + купу соснових голочок за пазухою + дружню мисливську вечірку "на базі" отримали усі.
А я для себе остаточно укріпився в одному переконанні з яким треба буде щось робити...
Справа в тому, що вже 3-й раз підряд на полюванні в мене виникає ситуація, коли я точно знаю де мені ставати (+/- в межах номера), але не можу цього робити, бо виникає загроза безпеці. І якраз на тому місці, куди би я хотів переміститися (не точно в тому самому місці, але з того місця можна було би робити влучний постріл), відбувався прорив лінії номерів зі сторони звіра так, що сусідний номер не міг вчасно зреагувати.
Прямо містика якась..
Отак і вчора - контролював край номерів (власне, цілий кут). Чуйка підказувала переміститися трохи далі (в напрямку "скользящого", котрий був надто далеко - метрів за 300), але не міг цього зробити, бо піддавався небезпеці з боку сусіднього номера (якби він хотів вистрелити у своєму секторі в моєму напрямку). І, холєра ясна, саме там, де хотів стати (під ялинкою) вискочив зайчисько і успішно втік із загонки :)

Немає коментарів:

Дописати коментар