четвер, 6 березня 2014 р.

Візит в дозвільну систему МВ УМВС

Щойно повернувся із Пушкіна 4, де нині розташована дозвільна система Рівненського МВ УМВС. От просто захотілося мені нанести туди візит 8-)
Зайшов, привітався (там сиділа якась одна пані в цивільному). І між нами відбувся приблизно такий діалог:
  • Я: - Зайшов дізнатися що змінилося за останні 1-1,5 років в плані видачі дозволів на придбання та володіння вогнепальною зброєю.
  • Пані: - Нічого не змінилося. Все по старому.
  • Я: - Як так нічого?! А поправки в наказ МВС №622 від 21.08.1998 (наказ МВС №794 від 07.08.2013)?
  • Пані: - Ну, так... а що Вас цікавить?
  • Я: - Та все цікавить. Все в плані документів, котрі необхідно зібрати громадянам на отримання дозволу на вогнепальну зброю.
  • Пані: - Та все по-старому: медична довідка, довідка про проходження курсів поводження зі зброєю, довідка про несудимість...
  • Я: - Стоп-стоп-стоп! Яка ще довідка про несудимість??? Її ж відмінили!
  • Пані: Ну... розумієте... тут є конфлікт між законами. Зокрема робить вплив Закон про захист персональних даних. Але нам же ж треба Вас перевірити, чи Ви не маєте гріхів.
  • Я: - Жодного конфлікту між законами я не бачу. А конфлікти між вашими внутрішніми наказами мене, як громадянина України, абсолютно не цікавлять. Це ваша справа. Я хочу отримати дозвіл на зброю. Маю на це повне право. І не зобов'язаний виконувати прихоті та приватні тлумачення законів кожним чиновником. Є закон. Один для всіх.
  • Пані: - Я розумію. Ви праві. Але зараз я у Вас не можу прийняти заяву. Прийде інспектор - звертайтеся до нього.
  • Я: - Ясно. Неодмінно поспілкуюся з вашим інспектором, будьте певні. І ще одне питання: я давно вже є власником двох одиниць вогнепальної зброї. До речі вельми законопослушним. І ніколи не мав проблем із Законом. І маю велике бажання придбати ще кілька одиниць різної зброї (три, або чотири). Для  колекції, практичної стрільби (належу до стрілецького клубу), полювання (я вже кілька років мисливець) та захисту оселі (бачите що творилося і твориться нині в Україні?). І я точно знаю, що для таких як я громадян, котрі вже володіють зброєю, збирати довідки для придбання додаткової зброї не потрібно. Достатньо принести копії існуючих дозволів і все. Жодних інших довідок більше не потрібно. Це так?
  • Пані: - Ну, так.
  • Я: - Ось бачите. А Ви кажете, що нічого не змінилося... Який там графік роботи у вашого інспектора?
  • Пані: - Понеділок, середа, п'ятниця. З 14-00 години.
  • Я: - Дякую і до побачення.
  • Пані: - До побачення.

Немає коментарів:

Дописати коментар